Bærekraft som strategi

Over 50 påmeldte fikk med seg Ed Gillespie, en av grunnleggerne av Futerra, da han gjestet Agdering og Klimapartnere for å snakke om bærekraft som strategi for framtidens virksomheter 5. februar.

Futerra er et endringsbyrå som samler de skarpeste hjernene for å skape en bærekraftig verden, med store internasjonale selskap som kunder. I løpet av femten år har de blitt over femti personer, med kontorer i London, Stockholm, New York, Los Angeles og Mexico City, og de jobber blant andre for H&M, Lego og Nike.

På arrangementet bidro også Innoventi, Gard, Klimapartnere, Arendal kommune, Hennig-Olsen Is og Eyde-klyngen med innlegg om hvordan de jobber med bærekraft. Takk for et godt arrangement, godt oppmøte og godt samarbeid.

Klima- og miljørådgiver i Arendal kommune, Ragnhild Hammer.

CEO i Gard, Rolf Thore Roppestad.

Prosjektleder i Klimapartnere, Gunn Spikkeland Hansen, var konferansier.

Ståle Almenning, strateg og partner, og Petter N. Toldnæs, seniorrådgiver, fra Innoventi.

Helene Fladmark, daglig leder i Eyde.